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Hombrew [Switch] EdiZon v1.5.0

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Hombrew [Switch] EdiZon v1.5.0

Catégorie Catégorie Hack\/ Homebrew
Titre du sujet Titre du sujet [Switch] EdiZon v1.5.0
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Les développeurs ThomasNet-mc et WerWolv98 ont mis en ligne une nouvelle version de EdiZon qui désormais est disponible en v1.5.0.

Comme vous le savez désormais l'outil est assez proche de celui de Bruno Giordano, Checkpoint, car il permet de réaliser des sauvegardes d'états, de modifier des fichiers de configuration, mais l'outil permet aussi par exemple d'augmenter le nombre de pièces dans Super Mario Odyssey.

in-switch-edizon-v150-disponible-1.jpg


Le changelog de cette v1.5 est tout simplement énorme, cela passe par la possibilité de sauvegarder tous les états d'un seul coup, les développeurs ont ajoutés un mode modifiable, une possibilité de partager les caractéristiques de l'interface comme les Fonts, et surtout l'apport des toutes dernières innovations comme la dernière version de libNX.​

in-switch-edizon-v150-disponible-2.jpg



Full changelog
- You can now backup all saves of a single game or the saves of all games and users at once from the title select screen. Thanks to @trueicecold for this feature
- Added editable-only mode which hides all games except the ones you can edit using the builtin save editor. Again thanks to @trueicecold for this.
- Added scrolling multipliers to the value widgets. Like that you can scroll in steps of 1, 10, 100, 1000 and 10000.
- Added a step size setting to the configs that acts as a multiplier for the multipliers.
- From now on ALL configs get shown immediately without the need to approve them first. However, they get overlayed with a big "BETA" label so you can see that they might not work yet.
- Added support for shared fonts. This makes the whole UI a lot prettier and makes the .nro a bit smaller. Thanks to @AnalogMan151
- Updated Lua to the latest version 5.3.5
- Cleaned up the entire UI
- Fixed a lot of lag everywhere
- Fixed issues with huge save files causing Lua to fail
- Fixed issue with the latest libnx
- Refactored and cleaned up a lot of code and got rid of many many memory leaks
- Fixed equations. They should work A LOT better now
- Also, as you might have noticed, @thomasnet-mc has left the project since he hasn't worked on it a lot anymore lately and moved on to different things. Thanks a lot to you though for everything you did to the project! <3


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